سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برترین مردم کسی است که دانش مردم را بر دانش خویش بیفزاید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 95 مرداد 16 , ساعت 1:28 عصر

حمید بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص اینکه گفته می‌شود سهمیه تیم فوتبال دسته دومی گیتی پسند قرار است واگذار شود، اظهار داشت: به علت مشکلات مالی قرار است که این اتفاق رخ بدهد، به عنوان یکی از مربیان سابق گیتی‌پسند از آقای مجری معاون صنعت و معدن استان اصفهان خواهش می‌کنم یک اسپانسر برای تیم گیتی‌پسند پیدا کند تا این امتیاز این تیم به خارج از استان انتقال پیدا نکند.

وی ادامه داد: اگر امتیاز تیم به خارج از استان انتقال یابد، 33-32 جوان از ورزش دور می‌شوند درحالی که با این کار می‌توان خانواده‌های زیادی را مشغول ورزش کرد. به هر حال اصفهان با تلاش ابرقویی‌نژاد به یکی از قطب‌های فوتبال تبدیل شده است، در زمان حضور او فقط یک مورد بحث انتقال داشتیم که آن خرید چای لاغری تن فیت هم فولاد خوزستان بود و حالا نمی‌دانم به خاطر یک سری مسائل سیاسی و تصمیمات بلندپایه اتفاق افتاد.

مربی سابق گیتی‌پسند تأکید کرد: با یک اسپانسر معمولی و یکی از کارخانجات معمولی می‌توان اسپانسر گیتی‌پسند شد و این تیم را در لیگ دسته دوم حفظ کند. امیدوارم این اتفاق بیفتد و اجازه خروج امتیاز تیم از اصفهان را ندهند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ